Dermags Kulai

Dermags Kulai
R&D Skincare

Wednesday, August 18, 2010

BUBUR NASI



Hoooo.... lama btl x update blog ni. M betul la dgn laptop ni yg ala2 demam. Doktor nyer plak bz, bila la nk check up, kasi ubat terus biar sihat en. komputer nih dan boleh la aku berblog dgn aman. Hua hahahaha... alasan jer tu padahal aku mmg tgh M nk menaip2...huhuhu......

Ok la, tepek menu bersahur pagi semalam. Bubur nasi kosong jer, dimasak dgn kiub ayam. Then makan dgn bilis goreng garing, daging goreng kicap garing, daun bawang dan cili potong. Simple2 jer la time sahur tp aku mcm biase la, berselera aje makan....hehehehe.....




2 comments:

  1. sedapnya bubur air. aku tak pernah reti buat. bila buat din tak makan, sebab tak jadi. pastu sbb aku suka buat byk sbb tamak.

    ReplyDelete
  2. @akma,
    nak selamat, mung buat bubur kosong buh kiub jer. pastu bleh mkn ngan sup ayam, bilis dan lain2. jgn lupa sambal kicap...oooo...mmg mabeles! org tranung panggil bubur air, org utara panggil moi sup... ;-)
    hehehe...din pong pndai gok demand2 makang?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...