Followers

Wednesday, July 07, 2010

KARI AYAM


Uhuk..uhuk...hurmmm.... sehari dua ni tak sihat pulak. Sakit tekak pun ada, batuk pun ada, rasa cam nak demam pun ada. Semua ada. Tapi masak tetap masak. Klu tak masak nanti nak makan apa pulak kan. Bukan tak de kedai makan halal kt sini tapi terhad sangat. Dan bila kedai tu letak perkataan 'Halal', kena la interbiu jgk serba sedikit...jgn main redah jer adik kakak ooo....

Musim2 sejuk camni memang mudah dapat penyakit. Nak sentuh air pun tak mau. Dah sejuk, kena la pasang heater, dah pasang heater, tekak pulak kering jadinya. Tapi tak pe la kan, dpt menghapus dosa-dosa kecil. Tapi susah jgk ni kalau tukang masak kt rumah sakit, keh keh keh.... Kalau duk kt Malaysia senang, boleh jugak 'tunjuk2' kt kedai, kan...huhuhu...tak pe2, semua tu pengalaman.

Adeh, meleret pulak aku ni, hehehe. Layan ajer la kari ayam ni. Resepi? Alaaa... semua org tahu masak kari. Tak pe2, nanti aku edit semula. Tapi susah betul makcik sorang ni (aku la tu), main masak takde sukatan betul2. Tu mau 3-4 kali rasa, keh keh keh... Ok, ni aje untuk hari ni, yang lain simpan untuk entry esok la pulak....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...